there is no space and time…

Temat: WADA FABRYCZNA SKODY O2----LAKIER!!!!
Witam wiec tak kupiłem skode O2 100editions 2.0 tdi w listopadzie 2005r.
wymmienie usterki ;
-podczas odbioru zauwazyłem rozwarstwienie szyby przedniej -po ponad 30dniach szyba wymieniona na nowa z małym szczegułem nr.nadwozia wytrawiony od zewnatrz .....zero kontaktu ze strony skody!!!!-
-24.05.2006r zgłosiłem reklamacje na;porysowane lusterko w osłonie prawej przeciwsłonecznej ,prujace sie boczki srodkowe , wpadajacy w rezonans głosnik prawy przedni ,pękajaca szyba zegarów --i z szyba przednia-----czekam na odpowiedz........!!!!!!!!!!!!!!!


---dnia 30.05.2006r zgłosiłem pisemnie WADE FABRYCZNA SKODY OCTAVIA 2 a mianowice ;przecierajacy sie lakier od uszczelek dzwi w tylnich dzwiach mam juz wytarcia do podkładu ...i uszkodzenia powłoki lakierniczej....
Rzeczoznawca niezależny biegły sądowy z PZM stwierdził uszkodzenia lakieru na ;masce przedniej ,tylna klapa (ziarenka piasku ) dach cały ,błotniki przednie i tylnie .. i tyle sprawdzone auto pod wzgledem czy było malowane MOJE NIE BYŁO ANI UDERZONE ANI POWTORNIE MALOWANE
...aha pojechałem z tym do ŚLIWKI do K-C i p.Zimnik odmówił mi wyjasnienia sprawy -widział tylko podkład innych zeczy niewidział...
wiec wysłałem pismo do skody.
obecnie czekam na odpowiedz ze skody auto polska !!!!!!!!!!
WIEC PANOWIE PROSZE WAS O SPRAWDZENIE CZY NIE MACIE PRZETARĆ NA NADWOZIU O2 OD USZCZELEK !!!!!!!!!!!!I ZGŁASZAJCE WADE FABRYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OCZYWISCIE NA PISMIE.....PROSZE O PODWIESZENIE TEGO WĄTKU ..bede zdawał relacje co i jak ...jutro załacze foty........
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4700



Temat: WADA FABRYCZNA SKODY O2----LAKIER!!!!
---dnia 30.05.2006r zgłosiłem pisemnie WADE FABRYCZNA SKODY OCTAVIA 2 a mianowice ;przecierajacy sie lakier od uszczelek dzwi w tylnich dzwiach mam juz wytarcia do podkładu ...i uszkodzenia powłoki lakierniczej....
Rzeczoznawca niezależny biegły sądowy z PZM stwierdził uszkodzenia lakieru na ;masce przedniej ,tylna klapa (ziarenka piasku ) dach cały ,błotniki przednie i tylnie .. i tyle sprawdzone auto pod wzgledem czy było malowane MOJE NIE BYŁO ANI UDERZONE ANI POWTORNIE MALOWANE
...aha pojechałem z tym do ŚLIWKI do K-C i p.Zimnik odmówił mi wyjasnienia sprawy -widział tylko podkład innych zeczy niewidział...
wiec wysłałem pismo do skody.
obecnie czekam na odpowiedz ze skody auto polska !!!!!!!!!!
WIEC PANOWIE PROSZE WAS O SPRAWDZENIE CZY NIE MACIE PRZETARĆ NA NADWOZIU O2 OD USZCZELEK !!!!!!!!!!!!I ZGŁASZAJCE WADE FABRYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OCZYWISCIE NA PISMIE.....PROSZE O PODWIESZENIE TEGO WĄTKU

[ Dodano: Czw 06 Maj, 10 18:55 ]
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4700


Temat: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan
Witam
Mam na imie Adam i jest to moj pierwszy post na tym forum. Od razu uprzedze ze uzylem opcji "szukaj" i zanim zdecydowalem sie na pisanie przeczytalem kilkanascie tematow na tym formum (i nie tylko). Generalnie na codzien jezdze Passatem VR6 z 1995r ale latka leca wiec pora na przesiadke... i tu zaczyna sie moja historia:
znalazlem calkiem fajna octavie 1.8T z 2003r o oznczeniu silnika AUM - auto ma niecale 190 000km przebiegu (nie malo ale na 100% autentycznie) i do chwili obecnej jest caly czas serwisowane w polskim ASO.

-------
Wybor na ten model padl ze wzgledu na to ze chce miec auto o porownywalnych do mojego osiagach ale nizszym zuzyciu paliwa (passat wciaga srednio 14~16L LPG /100km w trasie a 15~25 w miescie - zalezne od wielkopsci krokow). Ale odbiegam od tematu...

-------
poejchalem obejzec ta skode - miala delikatnego dzwona w tylne nadkole ale wielkosc szpachli to 2x10cm wiec tyle co nic - prawdopodobnie otarcie na parkingu. Stan ogolny oceniam na bdb. (sprawdzalem testerem grubisci lakieru i 2x Vagiem - przed i po jezdzie probnej).

Pyatnia jakie mam do WAS w zasadzie tycza silnika:
wzialem auto na "testy" i oto moje wrazenia: generalnie dynamika gorsza niz VR6 ale tragedi nie ma, w srodku łącznie byly 3 osoby o łącznej wadze ok 220kg, zdziwil mnie fakt ze rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
trwalo ok 20 sekund (ok, od 100km/h teren byl lekko pod gorke ale jak na turbo myslalem ze bedzie lepiej).
1 I tu pierwsze pytanie: czy to normalne?
(po redukcji na 4 bylo juz ok.)

2 samochod w zasadzie zaczyna ciagnac od jakis 2200obrotow a n ie od "katalogowych" 1800) - czy to rowniez normalne?

3 Olej (teoretycznie mobil1 0W40 czy 0W50 (syntetyk) miał... rdzawy kolor - rozmawialem z mechanikiem i mowil ze w turbo moze tak byc ze wzgledu na spaliny ktore czesciowo moga sie dostawac do oleju.

4 Jakie przebiegi bez remontu silnika osiaga sie na tym motorze bez remontu generalnego?
mowimy o normalnej jezdzie przy zalozeniu 20%/80% miasto/trasa.

5. Czy uwazacie ze konkretnie auto jest warte zakupu - chodzi mi glownie o to czy silnik AUM nie mial jakis wad fabrycznych (np 1.8 AWT montowany w passacie mial).

6. Do tego auta bede chcial zrobic maly mod na jakies 190KM i zalozyc LPG (PRINS lub BRC lub V generacja - ejscze nei wiem ktora najlepsza) - macie doswiadczenia w takim polaczeniu?

Z gory dziekuje za informacje - do jutra musze dac odpowiedz czy ja biore czy nie i stad ten pospiech w tremacie.


pozdrawiam
Adam W.
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=12176


Temat: Octavia I 1.8T 150KM AUM - kilka PILNYCH pytan

Witam
Mam na imie Adam i jest to moj pierwszy post na tym forum. Od razu uprzedze ze uzylem opcji "szukaj" i zanim zdecydowalem sie na pisanie przeczytalem kilkanascie tematow na tym formum (i nie tylko). Generalnie na codzien jezdze Passatem VR6 z 1995r ale latka leca wiec pora na przesiadke... i tu zaczyna sie moja historia:
znalazlem calkiem fajna octavie 1.8T z 2003r o oznczeniu silnika AUM - auto ma niecale 190 000km przebiegu (nie malo ale na 100% autentycznie) i do chwili obecnej jest caly czas serwisowane w polskim ASO.

-------
Wybor na ten model padl ze wzgledu na to ze chce miec auto o porownywalnych do mojego osiagach ale nizszym zuzyciu paliwa (passat wciaga srednio 14~16L LPG /100km w trasie a 15~25 w miescie - zalezne od wielkopsci krokow). Ale odbiegam od tematu...

-------
poejchalem obejzec ta skode - miala delikatnego dzwona w tylne nadkole ale wielkosc szpachli to 2x10cm wiec tyle co nic - prawdopodobnie otarcie na parkingu. Stan ogolny oceniam na bdb. (sprawdzalem testerem grubisci lakieru i 2x Vagiem - przed i po jezdzie probnej).

Pyatnia jakie mam do WAS w zasadzie tycza silnika:
wzialem auto na "testy" i oto moje wrazenia: generalnie dynamika gorsza niz VR6 ale tragedi nie ma, w srodku łącznie byly 3 osoby o łącznej wadze ok 220kg, zdziwil mnie fakt ze rozbujanie od 80km/h do 110km/h na piatym biegu
trwalo ok 20 sekund (ok, od 100km/h teren byl lekko pod gorke ale jak na turbo myslalem ze bedzie lepiej).
1 I tu pierwsze pytanie: czy to normalne?
(po redukcji na 4 bylo juz ok.)

2 samochod w zasadzie zaczyna ciagnac od jakis 2200obrotow a n ie od "katalogowych" 1800) - czy to rowniez normalne?

3 Olej (teoretycznie mobil1 0W40 czy 0W50 (syntetyk) miał... rdzawy kolor - rozmawialem z mechanikiem i mowil ze w turbo moze tak byc ze wzgledu na spaliny ktore czesciowo moga sie dostawac do oleju.

4 Jakie przebiegi bez remontu silnika osiaga sie na tym motorze bez remontu generalnego?
mowimy o normalnej jezdzie przy zalozeniu 20%/80% miasto/trasa.

5. Czy uwazacie ze konkretnie auto jest warte zakupu - chodzi mi glownie o to czy silnik AUM nie mial jakis wad fabrycznych (np 1.8 AWT montowany w passacie mial).

6. Do tego auta bede chcial zrobic maly mod na jakies 190KM i zalozyc LPG (PRINS lub BRC lub V generacja - ejscze nei wiem ktora najlepsza) - macie doswiadczenia w takim polaczeniu?

Z gory dziekuje za informacje - do jutra musze dac odpowiedz czy ja biore czy nie i stad ten pospiech w tremacie.


pozdrawiam
Adam W.


1/ Miałem Octavię z takim silnikiem i pamiętam, że miał ZDECYDOWANIE krótszy czas
wyprzedzania na 5 biegu.
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=12176


Temat: Gdzie najlepiej lakierować Skodę?



Jeśli lakierować Octavię, Fabię, Superba albo Roomstera, to najlepiej w Lublinie. W firmie CRH Żagiel Auto pracuje Jarosław Wierzbik, najlepszy w Polsce lakiernik sieci serwisowej Ĺ kody. W rok 2008 Jarosław Wierzbik wchodzi ...


...już jako oficjalny MISTRZ LAKIERNICTWA SIECI SKODA AUTO POLSKA. Konkurs zorganizowała SKODA AUTO POLSKA S.A. dla lakierników serwisów własnej sieci serwisowej.
Gdzie najlepiej lakierować Skodę? - Skoda Pan Jarosław wygrał rywalizację z 32-oma lakiernikami z dwudziestu dwóch biorących udział w konkursie lakierni Autoryzowanych Partnerów Serwisowych z całej Polski. Wicemistrzem został Mariusz Wejman z firmy Bednarek w miejscowości Dobroń, a na trzecim miejscu uplasował się Mariusz Potępa z krakowskiego Inter Auto.
Eliminacje składały się z dwóch konkurencji: części praktycznej i sprawdzenia wiedzy teoretycznej z zakresu technologii lakiernictwa. Część praktyczna polegała na polakierowaniu zadanym kolorem pokrywy silnika. Obowiązywał system lakierniczy kompatybilny z dyrektywą unijną 2004/UE/42, dotyczącą emisji lotnych związków organicznych.
Gdzie najlepiej lakierować Skodę? - Skoda Jury, w którym zasiedli przedstawiciele importera, pięciu firm będących dostawcami lakieru i delegat Skoda Auto Polska, wybrało sześciu finalistów. Ocenie poddano wyniki internetowego testu teoretycznego oraz przesłane wcześniej prace praktyczne, wykonywane w lakierniach.
Wielki Finał odbył się w lakierni APS - Bednarek w Łodzi. Jury wcześniej uszkodziło w identyczny sposób wszystkie polakierowane podczas eliminacji elementy. Rzecz jasna każdy z uczestników finału pracował w dalszym ciągu na tym samym elemencie. Jury oceniało jakość wylakierowania powłoki badając jej grubość, twardość, przyczepność, połysk, równomierność jej rozłożenia i istniejące wady. W części teoretycznej finaliści mieli za zadanie odpowiedzieć w ciągu 45 minut na 30 pytań testowych.

Źródło: Skoda Auto Polska

http://www.skoda-auto.pl/...domosc.htm?1300
Źródło: forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14084


Temat: Wołowinki do obejrzenia/opinii
I. Warszawa - ogłoszenie nie aktywne
II. Skierniewice:
Oceniając foty: - lekko stuknięty lewy tylny zderzak, naklejka PL ?? coś maskuje ?? uboga wersja, , nawet nie ma sterowania radia z kierownicy, zdjęcia nie ostre mało pokazują ...... silnik 2,4 czyli ew. moc 163KM, przebiegu nie poruszam,
III.Łódź :
ładnie się prezentuje choć wypasu też nie ma
ma na tylnej klapie znaczek D5 , którego nie mają Skierniewice, brak automatycznego obiegu powietrza, brak grzanych foteli, spory przebieg ale bliżej mu do realnego , hmm "kraj pochodzenia: Polska" czyli jest szansa na sprawdzenie historii ........ albo wręcz przeciwnie. Wada to wytrzepane zawieszenie, skrzypiące plastyki, używane zapewne zamienniki do napraw . Zaleta to ew. jeżeli serwisowany w ASO możliwy przegląd historii i udokumnetowania przebiegu.
IV.Kielce:
"wielonfunkcyjna kierownica" ale sterowania radia nie ma
lusterka zewnętrzne przed liftingowe ( poprzednie 2 egz. PO liftingowe chociaż ten sam rocznik? ), pewnie ten egz. jest z początku roku.
V. Bochnia:
pierwszy rzut oka : super felgi pieknie komponują sie za lakierem , najnowszy ze wskazanych autek , hmm ale ma strasznie dużo anten na dachu i tylnych słupkach ?? czy mógł być taksówką? wyślizgana kierownica , niezłe wyposażenie, nie wiadomo jakie pochodzenie......

Trudno opiniować na podstawie ogłoszeń, trzeba wybrać najbardziej sobie pasujący egz. wziąć kolegę z "zimną" głową i pojęciem o samochodach , zrobić pierwsze podejście , jak będzie Ok, zabrać do ASo na przegląd przed kupnem .............

Poza tym co mnie zastanowiło , wybrałeś wszystkie z ciemnym , ponurym , szaro, buro czarnym wnętrzem ........ smutek ogrania

Takie moje uwagi, żebyś nie poczuł się odrzucony i samotny

A BTW , kup nie Pandę a Skodę Octavie

pozdrawiam
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=32662